Total Pageviews

Jul 31, 2011

another Ramadhan + another year older

Assalamualaikum korang.........
alhamdulillah.another Ramadhan is coming....... so how's korang punyer preparation??? dah siap2 beli stok makan untuk bersahur??? hoohohoho...amboi macam2 ada yer... teringat pulak zaman berpuasa kat sek. and universiti dlu... 
kalau zmn sek...sngat mlas nak ke DS g tapau makan.. so biler time berbuka  sure siap2 beli extra makan utk. sahur... kalo x sempat g beli pon..mesti ada roti.. so share la ramai2...... memang benda 2 x bnyak.. tpi keseronokan nak berpuasa 2...memang ada....

 kalau time kat u lagi best..... siap kitorang boleh masak lagi....... opssss...nasib x kantoi dgn fello time spot check...hohohohoh... tp ada sekali 2.. assingment kna submit esoknya..so as usual... bilik aku akan menjadi tumpuan coursemate...even dari desa laen pon akan datang...jadi kebetulan time asigmnet dibuat..esoknya adalah bulan puasa... jadi...memang beramai2.tdo kat bilik aku.. n aku sbgai tuan empunya bilik..cam x best pulak x sedia apa2 utk. puasa kan.... jadi kitorang pon masak nasi goreng... hahahha...memang x cukup rencah..cuma ada telur jer... tp lagi sekali..kenangan 2..memang best :-)... even x bnyak...siap share utk 6 orang lagi.. tapi memang best la time 2... (2 my dearest frined: fqah,mimi,lani, dayang, bear n ae..korag ingat x???


 n kini... Ramadhan kambali dan aku bergelar seorang yg. bekerjaya??? aku x dapat byagkan lagi bagaimana suasana... yg pasti, mesti akan ada lebih bnyak cabaran.... walau apa pun diharapkan sangat amal ibadah dpt dipertingkatkan.... hohoohohohhohoho  almaklumla... kebetulan 1st Ramadhan kali nih jatuh pada 1 Ogos....yer..... itu ialah hari jadi aku.... 
sangat excited nak menyambut Ramadhan kali nih....tapi pada waktu yang sama.... aku takut kerana genap 12 mlm nih... usia aku sudah 23 tahun.... wa cepat jer masa berlalu kan.......
mak bagitao.. pada 1 Ramadhan jugalah aku dilahirkan....for the past 23 years old..aku masih kecil n kiniiiiiiiiiii menjadi anak mak n abah yg. dah besar"..

thank you Ya Allah for giving me this oppurtunity to live my life with those people who loved me..
thank you ...thank you.... n thank you
no matter how many time you said thank you...
there's  no powerful words as ALHAMDULILLAH

 

No comments:

Post a Comment